Tuesday 29 November 2011

lagu ni first time aku dapat pakwe(KENANGAN TERINDAH-SAMSONS).aku sayang dia sangat.harap2 cinta kami akan kekal selamanya.hari2 aku dengar lagu ni.start dari zaman cantik sampai aq buruk means(dri skolah rndah smpai skolah mnengah).sampai la sekarang(form 4). aq masih bersama-sama hatinya tapi dia lari jauh dri aty ku.aku harap cinta kami tak akan terkubur begitu sahaja.moga2 mendapat keberkatan dari yang MAHA KUASA.hargailah jika anda juga memiliki cinta seperti saya ;
Jangan sekali kali kamu mengatakan tidak mencintainya lagi, jika kamu ternyata masih tidak dapat melupakannya...
·         aku tahu km memahami seberapa besar sayangku padamu saat itu, tapi kamu selalu tak menghiraukan ku, dan kini saat aku telah melupakan semua dan aku telah jadi milik dia kau baru katakan kau cinta, maafkan semua sudah terlambat, ku sudah menunggu terlalu lama, semoga suatu hari kau dapatkan apa yg kau sebut cinta
·         kenangan bersamamu khairul…….
hanye kau sentiasa dalam nafas ni
lagu ni mmg membuat air mata aku mengalir mengenangkan dia
di manakah kau khairul……
I hate you for letting me go, I hate you for not able to do anything. Nothing in this world can ease my feeling, nothing in this world can hold me not to hate you. You have used me and you have play around with my feeling. My intention is purely loving you and caring fo you and I know at the end it will cost me everything but my sacrifices is no use since you are the one who took the advantage of everything and left me just to go back to your own happy life.

No comments:

Post a Comment