Friday 6 December 2013

turunkan berat badan TANPA BERLAPAR , TANPA KOS YG TINGGI :)

 halooo , jumpe lagi d entry bru nieh ..
so , ary nie adelah skit cerita mcm mne saye bole turunkan berat bdn saya 
TANPA BERLAPAR ...

so , kakak2 , abng2 n yg lain lain tuh , sye ade rahsia d sebaliknyerr tauu !!!

RAHSIANYA 
jeng jeng ini lah die

KOPI LASINDAH ' 
keluaran syarikat dnavechee 
fisrt for all , meh sye story sikit pcl produk nie

kandungan yang ade dlm kopi ni ialah
BERAS YIS MERAH-yg mampu mengurangkan kolestrol dlm darah kite
selain tu 
ade jugak FIBER 
yg memamg terbukti sejak dulu lgi mampu mengenyangkan kite ...

FUNGSI PRODUK NIE :
1-melawaskan air kecil dan besar
2-membuang lemak 
3-mengempiskan perut (sangat sesuai untuk sesiape yg ade mslah perut buncit )
4-melangsingkan badan
5-menghaluskan kulit
6-membuang angin dlm bdn
7-melegakan sengal2 badan
8-membina tenaga

first sye mcm x percaya je ngan produk nie
TAPI , sya berani mencuba 
kesannya saya turun berat badan hingga 5 kg!!
dasyhat dan TERBAIK !!!








sekarang saya hanya amalkan 2 produk nie jeee untuk kurus

 PATI DELIMA GULSAN - (minum 2 sudu setiap kali sblum tido)
KOPI LASINDAH - (setiap pagi sebelum sarapan / sblum g kerja )
alternatif , saye pakai LOSYEN ANUGERAH PINK




d bahagian yg bermasalh seperti perut , punggung , peha dll
seriously , losyen nie mmg terbaik .. 
ukur lilit pinggang pun dan turun brape inci ... 
*mne x yerkk dok sapu tiap2 mlm hehe :)

nk cepat turun tanpa berlapar , kos murah , tanpa bimbang kesan sampingan
gunakanlah kedua dua produk nie
-eh , kjap tiga lah kan termasuk GULSAN tuuu hee :)

saya jamin kesannya TERBAIK !!
nak thu buktinya ???
*nk g kje pgi td maklong sye tegur 
''nurul dah kurus sikit yee , nmpak kecik dah ''
hahahaha - ketawe bangge 

kalau anda mahu berjaya seperti saya , silalah cuba produk ini
INSYAALLAH 
elok untuk kite elok untuk semua :)
saya dah berjaye anda bila lagi ???

nak dapatkan produk nie silalah ke fb sye :
https://www.facebook.com/nuruldin.herbs?fref=ts
*bole pm , call sye , mesej dll ...
untuk sebarang pertanyaan insyaallah saya bole memberi anda tips ...
juga testimoni pengguna yg lain .. :)

 



No comments:

Post a Comment