Tuesday 24 December 2013

AZIZAN OSMAN .. mentor saya !!

heyy , semua 
teruja rase nyer sye semalam bila bace buku ni ,
bak kate teman tapi mesra saya kalau nk berjaya
tu mesti ade panduan ..
saya jadikan pakar pemasaran dan jurulatih kejayaan malaysia
AZIZAN OSMAN sebagai pembantu sye untuk berjaya
bukunya yang bertajuk
KUASAI PEMASARAN , RAHSIA MENARIK PELANGGAN
memang cukup membantu saya untuk bergelar usahawan..
walau pun saya masih berada di peringkat bawahan dlm dunia perniagaan
saya yakin dgn adenya ilmu yg di kongsikan oleh beliau
dalm buku ini ianya mmg dapat membantu saya 100%

saya harap anda yg ingin memulakan langkah unutk berniaga
mulakan dgn membaca buku ini
kerana
tanpa ilmu bagaimana mungkin kita nk mulakan perniagaan kita
jadi terus kan niat anda itu dan dapatkan buku ini yahh
:)

saya sudah hampir berjaya kini .. giliran anda pula
saya hanya berkongsi manfaat yg dapat diguna pakai oleh semua :)

No comments:

Post a Comment